sobota, 7 lutego 2015

Liebster Award #3

Heja xD
Dziękuję Aeli Quickly (chyba dobre napisałam? XD) za nominację!

Nie przedłużając:
1. Skąd bierzesz inspirację do pisania na blogu? 
Z innych blogów raczej nie... jeśli jednak TAK, to nieświadomie, zapewniam. Inspirację czerpię z książek, które czytam, no i z własnych, dziwnych myśli xD
2. Na czym chciałabyś grać (lub grasz) ?
Gram na keyboardzie (i kocham grać na keyboardzie), drugi rok, ale i tak rzadko zasiadam do instrumentu. Tak więc KEYBOARD FOREVER, bo na nic innego nie mam czasu.
 3. Twój kolor włosów?
Uznałam, że słowiański blond, ale mogę się mylić.
 4. Lubisz śledzie :-P
Szczerze? Obrzydzają mnie. Kiedy są na talerzu, bądź w puszce. Żywe, w rzece, lubię, ale do jedzenia... fuj!
 5. Chciałabyś wyjechać na wycieczkę przed feriami ?
Chciałabym, na przykład do Warszawy, czy do Białowieży. Ale jest mały problem - mam już ferie.
 6. Kolor oczu?
Brązowe!
 7. Nosisz okulary?
Tak - czarno-pomarańczowe oprawki, ale tylko do szkoły lub wtedy, gdy chcę obserwować ptaki.
 8. Twoja ulubiona piosenka (może być soundtrack z gry)?
Mam dużo "ulubionych piosenek", zmieniam zdanie bardzo szybko, chociaż na YouTube jest taka czadowa muzyka - Epic Fantasy Music - The Wolf and The Moon, czy coś koło tego. Niezła.
 9. Twoja ulubiona gra (lub ulubione)?
Oj... z tym też różnie. Najczęściej gram w "Minecrafta" lub w Simsy.
10. Jakiego lubisz bloga?
Większość ze Spisu, kilka internetowych Klanów i Watah, ale najbardziej te, które są pisane poprawnie po polsku.
 11. Jaki lubisz kolor?
Pszeniczny - złoty, jak pszenica.

Nie nominuję nikogo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz